dit weblog gaat over customer interaction, oftewel alles wat met klantcontact te maken heeft via kanalen als website, selfservice, e-mail, telefoon, chat, etc. waarbij contactcenters een centrale plaats innemen.

donderdag, december 08, 2005

OHRA WIL ITO-CERTIFICERING ALS CONSUMENTENNORM

OHRA WIL ITO-CERTIFICERING ALS CONSUMENTENNORM
Verzekeringsmaatschappij OHRA in Arnhem is zeer content met de door het bedrijf behaalde ITO-certificering, hét ultieme kwaliteitseindexamen voor callcenters en telefonische bereikbaarheid. De ITO-certificering zou volgens het bedrijf de norm moeten worden om verzekeraars op dat punt te beoordelen en onderling te vergelijken. Pas dan ontstaat een objectieve toets voor bereikbaarheid, service en kwaliteitsniveau waar consumenten vanuit voorlichtingsperspectief echt wat aan hebben. Klik hier voor het hele artikel.

Ik kan me voorstellen dat ITO hier heel blij mee is. Lijkt me ook goed als ITO ook BtoB normen ontwikkelt. JJ