dit weblog gaat over customer interaction, oftewel alles wat met klantcontact te maken heeft via kanalen als website, selfservice, e-mail, telefoon, chat, etc. waarbij contactcenters een centrale plaats innemen.

vrijdag, november 18, 2005

Congres Workforce Management 2005

F&G Publishing organiseert namelijk woensdag 30 november het Congres Workforce Management 2005 in het Olympisch Stadion te Amsterdam.

Het congres zal de hele dag in beslag nemen met zowel plenaire als parallelsessies. Keynotesprekers en interessante sprekers uit de praktijk (o.a. cases van Postbank, Interpolis en Tote-m) zullen het thema Workforce Management uitgebreid bespreken. Tevens zullen de resultaten van het onderzoek naar WFM-softwarepakketten worden gepresenteerd dat is gehouden in samenwerking met de Universiteit van Amsterdam. Tussen de verschillende sessies door is er voldoende tijd om met elkaar te 'netwerken' en de informatiemarkt te bezoeken. Ter afsluiting zal een borrel plaatsvinden met uitzicht op het veld van het Olympisch Stadion!

Met het congres bieden we alle verantwoordelijkheden voor planning, personeelsmanagement en algehele leiding binnen contactcenters een zeer informatieve congresdag waarin u alles leert over de mogelijkheden maar ook de valkuilen rondom workforce management.

Klik hier voor meer informatie!