dit weblog gaat over customer interaction, oftewel alles wat met klantcontact te maken heeft via kanalen als website, selfservice, e-mail, telefoon, chat, etc. waarbij contactcenters een centrale plaats innemen.

maandag, november 14, 2005

Customer Interaction Seminar: CRM in Contact Centers!

Contactcentermanagement meets CRM
Moet een callcentermanager met enige regelmaat naast de directeur gaan staan om te zien waar het goedkoper kan, of juist naast de klant om te zien waar het beter kan? Is Customer Relationship Management een handig instrument ten behoeve van goed callcentermanagement of is het contactcenter juist een stuk gereedschap in handen van de klantmarketeer? Vragen die steeds vaker hardop worden gesteld, nu ook steeds meer organisaties inzien dat het contactcenter, het 'spending department' van weleer, goud waard kán zijn. Als instrument voor upselling en crossselling. Inbound en outbound. Als uniek contactkanaal, waar dagelijks wordt gesproken over producten, diensten, service en hét merk. Een goed functionerend contactcenter functioneert bij de gratie van een goed CRM-beleid. Een huwelijk lijkt op handen. Wie is verliefd? Waar is de verloving aangekondigd en waar vechten ze elkaar de tent uit? Een verhelderend congres over de toekomst van klantcontactstrategie.

Klik hier voor informatie over dit event!