dit weblog gaat over customer interaction, oftewel alles wat met klantcontact te maken heeft via kanalen als website, selfservice, e-mail, telefoon, chat, etc. waarbij contactcenters een centrale plaats innemen.

dinsdag, oktober 17, 2006

Trinicom en voicetec sluiten partnership

Wilp, 29 september 2006 - Voicetec en Trinicom hebben een partnerovereenkomst gesloten waarbij Voicetec de contactcenter software van Trinicom gaat verkopen, implementeren en supporten.

'Voicetec helpt bedrijven om de business processen rond de klant interactie momenten te vertalen naar praktische oplossingen, waarbij het uitgangspunt is dat aan elk klantcontact waarde wordt toegevoegd. Dit geldt zowel voor de klant als voor de organisatie. Door gebruik te maken van T5, kan een bedrijf haar klanten direct een aantal voordelen bieden. Bijvoorbeeld een betere bereikbaarheid (24/7), consequente afhandeling van vragen en een overzichtelijke klantcontact historie. Bovendien wordt de interne organisatie beter ondersteund en is een aanzienlijke kostenbesparing te realiseren. Voor Voicetec zijn dit belangrijke aspecten voor het optimaliseren van de serviceverlening, hetgeen één van onze speerpunten is', geeft Hanjo Huizing, directeur van Voicetec aan.

Kijk voor meer informatie op: www.voicetec.nl of www.trinicom.nl