dit weblog gaat over customer interaction, oftewel alles wat met klantcontact te maken heeft via kanalen als website, selfservice, e-mail, telefoon, chat, etc. waarbij contactcenters een centrale plaats innemen.

donderdag, november 10, 2005

Talpa brengt e-mailmarketing onder bij Veritate

Televisiezender Talpa heeft haar e-mailmarketing ondergebracht bij Veritate Company. Naast de belangen van Talpa, ondersteunt Veritate ook individuele Talpa-programma’s als Big Brother en Expeditie Robinson. Dat hebben Erik Rezelman, Manager Interactive bij Talpa en CEO Kees Zegers van Veritate Company bekend gemaakt.

Veritate adviseert Talpa bij het onderhouden van contacten met doelgroepen van de televisiezender. De samenwerking past in de doelstelling van Talpa om alle marketinguitingen op elkaar af te stemmen. “Veritate heeft veel ervaring in strategische consultancy op het gebied van e-mailmarketing, zegt Talpa’s interactive manager Erik Rezelman. “Kennis van techniek is een voorwaarde, maar het is de vertaling naar onze marketingdoelstellingen die vooral van toegevoegde waarde is.” Kees Zegers van Veritate: “E-mail heeft als direct marketingmiddel grote voordelen. Het is interactief, meetbaar en kent veel toepassingen. En dat sluit goed aan bij het multimediale karakter van Talpa.”