dit weblog gaat over customer interaction, oftewel alles wat met klantcontact te maken heeft via kanalen als website, selfservice, e-mail, telefoon, chat, etc. waarbij contactcenters een centrale plaats innemen.

donderdag, november 10, 2005

Taal in Bedrijf - 22 November 2005 - Evoluon te Eindhoven

Taaltechnologie en spraaktechnologie worden al geruime tijd gebruikt. We zien dat deze technologieën steeds meer naar elkaar toe groeien. De verbeterde hard- en software en een toenemend inzicht in de achterliggende processen dragen hieraan bij. Ook aan de vraagzijde vervaagt de grens tussen schriftelijke en mondelinge communicatie: contacten tussen bedrijven en hun klanten lopen steeds vaker via meerdere media (telefoon, internet, e-mail, aan de balie). Het (semi-)automatisch afhandelen van deze dialogen met een combinatie van taal- en spraaktechnologie levert dan ook een belangrijke bijdrage aan een efficiënte en effectieve informatie-uitwisseling tussen organisaties en hun cliënten.

Vandaag de dag gebeurt er dus veel op het gebied van taal- en spraaktechnologie. Wat gebeurt er zoal? Waar? En door wie? Op dinsdag 22 november vindt het evenement Taal in Bedrijf plaats in het Evoluon te Eindhoven. Hier kunt u antwoord krijgen op deze vragen. De focus van de dag ligt op de actuele, succesvolle toepassingsmogelijkheden van taal- en spraaktechnologie in het bedrijfsleven en binnen de overheid.

Inschrijven voor dit gratis evenement.

Met dank aan telecats.

P.s. inschrijven is mogelijk tot en met 18 november.