dit weblog gaat over customer interaction, oftewel alles wat met klantcontact te maken heeft via kanalen als website, selfservice, e-mail, telefoon, chat, etc. waarbij contactcenters een centrale plaats innemen.

dinsdag, oktober 11, 2005

Trinicom lanceert T5!


Trinicom lanceert T5™: toonaangevende software voor
de afhandeling van multichannel klantcontacten



Wilp, 30 september 2005 – Marktleidend eService software leverancier Trinicom heeft tijdens de viering van het vijfjarig jubileum op 29 september 2005 een nieuwe generatie van zijn software gelanceerd, onder de naam Trinicom T5™. Deze opvolger van het Trinicom eService Center™, waarvan inmiddels meer dan honderd systemen verkocht zijn, wordt toonaangevend voor de afhandeling van multichannel klantcontacten. Trinicom T5™ is onder andere uitgebreid met functionaliteit voor chat en een vernieuwde matchingtechnologie en heeft een verbeterde gebruikersinterface. Met dit geheel vernieuwde product verwacht Trinicom de vooraanstaande marktpositie in binnen- en buitenland verder te versterken.

lees het hele bericht: http://www.trinicom.nl/?id=611